Monday, November 29, 2010

サンクスギビングの休み

こんばんは、みなさん!




ぼくのサンクスギビングの休みはとてもよくて、たのしかったです。エルパソにかえりました。りょうしんといっしょにりょうりして、サンクスギビングのばんごはんをたべました。とてもおいしくて、よかったです。


そして、ともだちにあって、いっしょにえいがをみました。でも、ブラック・フライデーにかいものにいきませんでした。デパートはとてもせまかったです。


Yeah, I had a great time during Thanksgiving. The stores were crazy as always, though, so I stayed in and shopped online. :/

On the other hand, my family and I made a ton of delicious food, showed on the left. Cranberry sauce, green chile macaroni and cheese, and my mother's delightful au gratin potatoes.

No comments:

Post a Comment