Thursday, January 20, 2011

こどものカードゲーム




ふゆ休みに、MTGをしました。ぼくのルームーメートもMTGのカードゲームをしました。そして、ぼくのとなりはYu-Gi-Ohをして、今週MTGをしました。ふゆやすみのカードゲームはとてもたのしくて、おもしろかったです。

For some reason, me and my roommates all simultaneously got into children's card games over break. It was totally unexpected, but we all had lots of fun.






曜日はゲームショップでトーナメントにいきます。トーナメントはとてもおもしろいです。でも、ちょっと高いです。トーナメントのエントリフィはごドラです。

If anyone else is interested in playing with us, feel free to ask!

2 comments:

  1. あ、面白いです!ありがとうごうざいます。いぬは こわいいです。lolz =]

    ReplyDelete
  2. Do you have a play group? I have a friend who likes magic!

    ReplyDelete